علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

۵ دلیل که گلکسی تب S8 اولترا می‌تواند آیپد پرو را شکست دهد

۱. نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی بسیار بزرگ اما اندازه‌ی کلی کوچک

۲. قلم S-Pen درون جعبه با قابلیت‌های فراوان

۳. وزن پایین نسبت به ابعاد

۴. شارژر سریع‌تر

۵. مناسب برای تماس تصویری


پخش‌کننده جدید پیام‌های صوتی واتساپ به نسخه دسکتاپ اضافه خواهد شد

در چند ماه گذشته، واتساپ ویژگی‌های جدیدی به پلتفرمش اضافه کرده و تعدادی از قابلیت‌های قبلی را نیز بهبود بخشیده است. به‌تازگی پخش‌کننده‌ی پیام‌های صوتی جدیدی به نسخه‌ی ios این اپلیکیشن اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد در پس‌زمینه به پیام‌های صوتی گوش دهند. اکنون، واتساپ به‌دنبال گسترش این قابلیت و ارائه‌ی آن در نسخه‌ی دسکتاپ است.

xda گزارش داده است که پخش‌کننده‌ی صوتی جدید برای برخی از کاربران نسخه‌ی دسکتاپ واتساپ دردسترس قرار گرفته است. اسکرین‌شات‌هایی که وب‌سایت WABetainfo به‌اشتراک گذاشته‌ است، نشان می‌دهد وقتی این قابلیت برای همه‌ی کاربران دردسترس قرار گیرد، چگونه به‌نظر خواهد رسید.

این ویژگی در دسکتاپ شبیه نسخه‌ی موبایلی آن کار می‌کند. وقتی پیام صوتی را پخش می‌کنید و سپس به گفت‌وگوی دیگری بروید، پخش‌کننده‌ی صوتی دیگر متوقف نخواهد شد و همچنان در پس‌زمینه شنیده خواهد شد. وقتی پیام صوتی در حال پخش باشد و از چت خارج شوید، پخش‌کننده‌ی رسانه‌ی کوچک در پایین نمایش داده خواهد شد که نوار پیشرفت و یک دکمه‌ی پخش روی آن دیده می‌شود.


همچنین، این شبکه‌ی اجتماعی در حال آزمایش ابزارهای طراحی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد از خطوط ضخیم‌تر یا نازک‌تری روی تصاویر و فیلم‌ها استفاده کنند. نکته‌ی دیگر اینکه واتساپ در حال آماده‌سازی ابزار انتقال جدیدی است که درنهایت به کاربران اندروید اجازه می‌دهد چت‌های خود را به iOS منتقل کنند.

افزایش سرعت آیفون کند

چگونه سرعت آیفون کند را افزایش دهیم؟

سرعت آیفون یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مشکل دارند. زمانی که گوشی هوشمند شما کند می‌شود در بسیاری از موارد امکان دارد دلیل کند بودن گوشی مربوط به تمام شدن عمر مفید باتری باشد یا موارد دیگر باشد، در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه سرعت آیفون کند را افزایش دهیم!


روش های افزایش سرعت گوشی آیفون


غیرفعالسازی Low Power Mode

تعویض باتری آیفون 

حافظه داخلی آیفون را آزاد بگذارید

ویجت های آیفون را کنار بگذارید

صورت و اثر انگشت خود را دوباره اسکن کنید

شفافیت و جلوه های ویژه حرکتی را غیر فعال کنید

ریبوت کردن آیفون می تواند گره گشا باشد

به روز رسانی دستگاه


چگونه مصرف رم گوگل کروم را کاهش دهیم؟

چرا گوگل کروم حافظه‌ی رم زیادی مصرف می‌کند؟

برنامه‌های فعال در پس‌زمینه را متوقف کنید

تب‌های زیادی را در مرورگر کروم باز نگذارید

افزونه‌های استفاده نشده را پاک کنید

تسک منجر کروم را بررسی کنید

تنظیمات گوگل کروم به حالت پیش‌فرض درآورده و یا دوباره آن را نصب کنید


پنج سقوط بزرگ بیت کوین چه تفاوتی با سقوط اخیر دارند؟

پنج سقوط بزرگ بیت کوین چه تفاوتی با سقوط اخیر دارند؟

در روزهای اخیر بازار دیجیتال سقوط بسیار بدی را تجربه کرده است، سقوطی که در طی این مدت به خود ندیده است. در این مطلب می خواهیم نگاهی به سقوط های بزرگ تاریخی بیت کوین بیندازیم. با ما باشید.

این روزها سقوط ارزهای دیجیتال به خبر مهمی تبدیل شده است، در واقع این کاهش 9% است با اینکه احتمال می رود تا چهارشنبه دوباره 8% افزایش پیدا کند. این اوضاع نابه سامان بازار کریپتو این بار بسیار متفاوت از دفعات پیش است و تنها در عرض یک هفته بیت کوین 16.5% کاهش و اتریوم 23% کاهش . سولارنا 33% افت کرده است. این میزان افت از 30 بهمن تا 2 بهمن روی داده است.

سقوط اول مربوط به تاریخ 29 خرداد 1390 بوده و این سقوط در این یک روز 99.9% برآورد شد. با اینکه این ریزش سریعاً برطرف شد اما اثرات مخرب فراوانی بر روی بازار گذاشت.

سقوط دوم مربوط به تاریخ آذر سال 1390 می باشد

سقوط سوم مربوط به تاریخ آذر سال 1396 است.

سقوط چهارم مربوط به 20 اسفند سال 1398 است.

سقوط پنجم مربوط به اردیبهشت سال 1400 است.

سقوط ششم مربوط به بهمن سال 1400 است.


لطفاً برای خرید جاروبرقی با قیمت مناسب کلیک کنید.